Tjaba

Onsdag redan,veckan går fort när man har kul, men nu längtar jag hem till er finingar.
Idag hade vi en imagekonsult som föreläste lite om färg och form. Viktigt för oss som sen e färdigpluggade att klä oss i rätt färger och rätt frisyr när vi en dag ska handleda personal grupper eller föreläsa. Skitkul ooch nyttigt vetande.
Idag har vi även pratat mycket om handledning, det känns pirrigt att man sen ska handleda personalgrupper, samtidigt nytt och kul. Klart alt nytt gör mig lite nervös hi hi. Om några veckor ska vi följa en handledare och observera när denne handleder en grupp,ska bli jättekul nu framöver. I likee

Nu ikväll har jag o fina hanna gjort grekiska piroger *mums* o sen klippt oss lite grann, nu e vi som nya igen hi ih:)
Nu lite teve o sen sova och hålla tummarna på att jag kan flyga hem imorn :)

Natti natti :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0