What a day

Vilken underbar dag att vakna upp till...sol och varmt, jag har saknat det .
igår blev det mest röj, kul med snyggt resultat.
Idag blir det mest slapp,, har slängt i en tvätt åtminstonde.
Sitter ute , lyssnar på fåglarna o bara njuter. Undrar varför de inte ringer från ebbagården något så jag kan jobba?? Har knappt jobbat en dag, e såå rastlös, inte van o gå hemma så här mycket,det kan lätt bli en ful ovana, med andra ord I NEED MONEY.
Adde börjar finna sig till rätta i vårt nya liv, det känns bra, hoppas i alla fall det. Jag mår super bra och det hade vart underbart om min lilla gjorde det med snart .....

Nu ska jAG  sätta på en bra låt , softa, dricka kaffe....

Så ha en bra dag, i know i will!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0