Godmorning eller god middag

Nu har jag bränt 1600:- på skolböcker, känns faktiskt inte als jobbigt eftersom jag vet att det gynnar mig i slutändan.
Jojje fixar vidare i badrummet, adde spelar wow ute i boden och jag har gjort ett data bord mitt i köket (kamminen) what to do :) Så nu bränner jag lite nya låtar jag fixade hem igår....
Resan fixad till Luelå nästa vecka, boende skuss alltihopa, det e så skönt i Älvsbyn, där e man verkligen ett med klassen. Jupp längtar som tusan.
Fick även tag i Adrians nya rektor innan, de har ju lixom glömt o skicka info om när hur var han börjar, men nu vet jag, imorn 8.10 och det går buss utanför dörren , hur bra som helst :)
Aldeles strax ska vi hem till jojjes mormor och morfar och käka, jojjes mamma med make kom inatt så det ska bli mysigt att umgås lite, hon e verkligen världens goaste människa, fast det är alla i hans släkt :)

Puzz

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0