Ny vecka

Startade med att inhandla de sista böckerna till kursen.
Denna kurs känns som den största och emst betydlesefulla,
misstolka mig rätt, alla kurser e såå viktiga.
Socialt arbete, spännande.
Tyvärr har jag gjort massa andra onödiga saker idag, eller ja mindre viktiga,
Har fått akuttid hos tandläkaren på liljeforstorg,
vars jag inte hittar, ska bl spännande, ska laga min tand,
åt en ölkorv igår och ja ,,,tanden fastnade...aj aj det kan bli dyrt .
Sen ringde gulla, alltid kul o tjöta med henne...
o lite andra viktiga samtal jg sitter med nu, they are secret serru :)
Toaletten e grymt snygg, man vill vara kvar där ,
inte riktigt klar, bara små detaljer kvar..jippie, det är porr kan jag säga.
Så nu käka lite, kika hem till gården o sen planera min färd till
dagens action/drama ....
Till dess, puss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0