Redovisning

Ska jag ha på måndag, och som alla andra gånger är jag skitnervös, vill ju vara kreativ och komma på ngt nytt, utveckla mig, passa påå nu när vi har hjälp och å plats att göra bort oss pch sen få feedback.....o va nervös jag e 
Det jag känner nu att jag borde göra i denna redovisning är färger former ljud men hur skall jag komponera ihop allt och sen förstå vad jag ville ha ut av allt? Hi hihi thats for me to find out.

Idag började Adde klass 5 i gamlis skolan, verkade vara en lugn och fin skola förutom att alla föräldrar var stenåldersgamla, shit va ung jag kände mig o inte snacka om jojje då hi hi. Anyway vart han minsann lite nervös när jag lämnade han innan, ska bli kul o se hur han hade det när jag hämtar han :)

Tjing tjin nu ska tankar färger och former flöda utav bara tusan

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0