Sol inne sol ute ?


Jag åker alltid buss till o från jobbet, j tycker jag e konstig för att jag gillar att åka buss.
Jag älskar att åka buss, kul o se folk och sen följa dem på bussen ett tag, kul med nya ansikten, men herregud vad förväntar ni er...har jag mycket annat o göra hahahha..buss e min hobby lixom och det står jag för.

Dessutom är det min stund ensam, med hörlurar i kan jag drömma mig bort vart som helst. Just nu blir dte mycket housemusic i mina lurar och jag har faktiskt gjort Richie M äran att få återupplevas igen, so many things är en låt han gjordei slutet på 90- talet tror jag , men det e så shysst sound i den att jag kan lyssna på den när som helst, den gör mig glad och ledsen på samma gång, märkligt va :) Men jag är ju som alla vet ganska beroende av music.
När adrian föddes 1999 så lyssnade jag o hans pappa mycket på trance rave och house och det var faktiskt det enda han oxå somnade till i sin vagn ..lustigt, när jag spelar det idag på cd:n tror jag att han känner känslan men förstår inte varför. Brukar spela gamla cd:s jag har kvar sen den tiden, hans pappa var väl först med att bränna skivor hehhehe :)
Nu är han inte så liten längre , elva år och sover längre en sin mamma....hi hi ..dags o vakna snart och njuta av solen tror jag :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0