Already friday?

Shysst, me like. Älskar fredags mys, men vem gör inte?




Igår jobbade jag 14-22 på ebbagården, skitskönt o komma dit, ny avdelning men jobbade med en klippa, Becki, skitkul tjej:)

Idag städar jag, rejält,ugn kakel, allt som e tråkigt. Strömmen gick, suck, adde en pärla e han och sprang och frågade grannen, wii det tog ett tag men det ordnade sig. Shit direkt blev man helt förstörd, men el, teve data vad gör man utan det, shit vad bortskämda vi egenteligen är. Ibland skäms jag för att överhuvudtaget klaga på att man inte har råd att gå på bio hela familjen(vi är 5 ) men varför?

Nu nickelback och fortsätta städa, Jojje och alva kommer vid 14 , resten e hemma med mig idag :)

Ha en skön dag

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0