Kärlek

Är det inte underbart?
Jag har nu tre hm fler va .....vänner i FBG som änteligen hittat kärleken.
Det gör mig väldigt lycklig, eftersom jag vet vad jag känner.
varje gång jag ser dig, varje gång jag rör dig,varje gång jag kysser din mun, hur det bara pirrar och hoppar i magen
(ok nu har jag en bebis där oxå) men jag vet, höst det är kallt, en varm famn att krypa in i...

Så Jenny Kim Pia Sophia Stefan, ni ligger mig varmt om hjärtat och det gör mig lycklig att ni är lyckliga :)
Och även Gulla som fått en ny kärlek i sitt liv ,Ludwig :)



TILL ER ALLA KÄRA

Jag älskar dig
Jag vill inte sätta världen i brand
Bara tända en liten låga i ditt hjärta
Jag vill inte släppa din hand
För att det skulle ge mig smärta
Jag vill inte hålla dig för hårt
Men inte heller låta dig gå
Det skulle vara alldeles för svårt
Eftersom jag älskar dig så.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0