Måndag morgon

Helgen flög iväg i rasande fart, jag jobbade kommer göra det nu några helger irad,
Känns bra samtidigt som jag är så jäkla trött och lider av en sväng foglossning,
vilket gör att jag är lite stelare än i vanliga fall. Men jag ska inte klaga , det kan jag ta med tanke på vad som väntar och hur lycklig jag kommer vara den dagen misses kikar ut :)
På onsdag ska jag följa med adde och hans klass på teater i gottsunda, lovade han att följa med denna gången .
Sen är det fullt upp jobbar fredag lördag söndag och drar till skolan måndag till torsdag och sen jobba fredag lördag söndag igen, någon vill ha lön till julen, märks det :)
Idag blir det bara att sega, är inte så trött som jag trodde men lite degig:)
Igår ringde Bror Björn,han var på kalkonmiddag hos mor & far o då satte han på högtalar tele så jag hörde både mamma och min syster Malin, mårker hur saknad jag är ..:(
Peace out folks :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0