Godkväll

3 grabbar i vardagsrummet så det kan in te bli bättre,,,eller jo kanske en påse chips med dip:) Dagen har vart ganska lugn, theo har vart gnällig mest hela förmiddagen och när jag slog på hem till gården 12:00 så deckare han. Tror Adde har berättat för han att deras mamma är en hem till gården rönt he he. Städade iordning Boden med gästrummet så det är klart när Linnea p Elias kommer nästa vecka:) Älsklingen lämnade in vår vagn idag o fick med sig en lånevagn. Emmaljunga och inte mina färger men men det får funka. Jag gnäller nog för mycket ibland..... Imorn bär det av till city för o umgås med theo:s söta flickvän och hennes mamma:) Hoppas på bra väder och en mindre gnällig theo :) Nu måste jag sova... Hittar inte mitt x:tra batteri som vi super mammor har;) Bye bye

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0