A pretty god day

Gick upp 10.00:)
Startade dagen med gröt och lite snick snack.
Sen full gång med läxböcker, både jag o j har spenderat nästan hela dagen i köket.
Vi har lyckats vara i stan o lämnat filmen vi lånade igår, inception som by the way var den bästa filmen på länge.
Lite handling hann vi oxå med på ICA :: Lövbiff,rosepepparsås,rostade grönsaker med potatis blir det till kvällsmat:)

Idag har vi även hunnit kolla bilbarnstol och barnvagn och ny bil.
Ja om mindre än tre månader är vi 6 i bilen, och dte går inte vår bil med på:)
Hittat en jätte fräsh bil för 70.000,plus att vi lämnar in vår då och kanske får lägga lite imellan bara.
Barnvagn ska vi inte köpa ännu, men det  e kul att kolla o se hur lika vår smak är. Bilstol ska köpas nu och ställas i tvättstugan:) Lika bra så slipper man alla utgifter i mars månad :) Men bil och stol är ett måste :) Vagnen var svart vit och de som känner mig kunde nog lista ut att dte var min smak :)
Förresten har vi blivit eniga om ett pojknmn om det nu mot all förmodan skulle komma ut en grabb, theodor, fint va :) Så Ella om en tjej och Theodor om en pojke :) Det klingar bra ihop med Adrian Leon Alva :)
Nu väntar vi bara på bygglovet oxå och sen kan vi börja planera, inte så smidigt att bo 6 st i en 2:a men dte funkar bra än så länge, men lär bli jobbigt innan bebis fått in sov vanor och sådant :)

Puss o kram nu ska jag skriva klart min pedagogiska programförklaring jag ska berätta  om på endast 10 min i älvsbyn om 2 veckor :) Sen förhöra älsklingen lite som tentar imorgon i ellära :)

Shit de e nervöst nu hi hi :)



Puss igen

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0