Jaha mina vänner

En sträng natt, innefattandes kräk lite sömn och ont i höfter.
Ja jag e en aning missnöjd idag, jo oxå glad åt massa, men helt efter i min sömn, då blir mary gnällig.

Till något lite roligare, idag följde adde med mig till barnmorskan för att höra bebisens hjärtljud. Spännande han tyckte det va, han hade stora ögon och ett brett smajl. Ja något blev nog verkligt hos honom, han ska verkligen på riktigt bli brorsa:) Mysigt som tusan. Nästa gång tänker jag ta med mig Alva, om hon inte är för liten, vi får se nu....

Just nu tittar barnen på film Draktränaren, det e helt tyst i vardagsrummet så filmen är säkert himla bra. J ligger o glor på teve och jag tänker ta en välförtjänt dush, sen blir det tvätt och käk.

Imorgon ska jag försöka parera hela dagen med fika och två bra personer, Helena och Camilla, ska bli skönt o komma hemifrån en stund, ut o pölsa lite i snön.
För övrigt har jag inget att rapportera härifrån.

Ha  en bra kväll mina vänner och jag saknar er ...as u know :)





Kommentarer
Postat av: Ausgeflippt

Åhh, draktränaren är helt underbar, om än sorglig på sina ställen.



Kramar

2011-01-12 @ 16:22:35
URL: http://ausgeflippt.blogspot.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0