Ok

Så var det kväll. Dagen var väldigt produktiv. Projekt-rapport i full gång och en massa möten inbokade. Gott gott och jag känner mig på väg, alltså på g:) Idag var det kalas hemma hos alex & Sanna, jojjes bror. De drar till Thailand i helgen och ska vara borta till den 1 mars. Vi köpte det smartaste till dem, strandbag och fyllde den med massa saker Handdukar solcreme cerat kylbalsam och en reseguide och så var jag ju tvungen o kasta i lite stopp o skit piller:) Jojjes mamma och mormor och moster med familj var där så det var mysigt:) Adde & j har försökt nu ikväll o rensa avloppet ute i vår tvättstuga vilket inte var enkelt Jag får panik när tvättkorgen börjar bli full....3barn och full tvättkorgen.....det hör inte ihop:) Nu har bebis haft match i magen igen, det e skitkul i ligga o kika när hon flyttar runt där inne Börjar nog bli lite trångt:) Nu teve o sen söva, imorn tidigt upp för plugg igen:)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0