Onsdag

Godmorgon! Gårdagen innefattade lite studieteknik, då det provade vi hemma hos Hanna:) Gick faktiskt ganska bra tyckte jag :) Resten av kvällen var inspirerad av handboll som vi tyvärr förlorade:( En chans kvar på torsdag:) Jag har kommit underfull med att jag är skogklädd av scootrar!! Hannas man o hans kompisar var ute o pillade på den nya i garaget...även en liten provtur:) Fan va avis jag är!!! Vill oxå!! Stefan säger dock att scootern inte går snabbare än 160km/Tim Ha ha Shit i den farten hade jag kunnat förlösa bebis genom rumpan:) Hoppas jag får möjlighet att i mitt liv köra scooter, hade vart grymt coolt:) Bog om scootrar , igår i skolan när jag tittade ut genom fönstret så kom en man på spark! En spark liksom!!! Märkligt att det kan skilja sig så mycket med 100 mil imellan Fantastiskt eftersom jag anser att folken häromkring alltid är glada och tralliga:) Älskar art vara här uppe:) i löööv. Nog om det, nu r jag på väg till skolan med Hanna och vår lärare:) Är så trött idag för lillan där inne hade handbollsmatch mellan 02.30-06.00, undra vem som vann, hon eller magsäcken? Anyway idag har vi seminarium på förmiddag och på eftermiddag kommer någon och föreläser Har glömt vem men det e sällan man blir besviken! Ha en bra dag , nu håret i hästsvans glasögon på och armAr uppkavlade:)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0