Shopping med svärmor :)

Efter möten och annat på förmiddagen kom svärmor och Jojjes mormor och morfar och hämtade mig på jobbet.
Vi åkte till gränby centrum och shoppade lite på rean. Barnens farmor köpte kläder till barnen och faktiskt till mig med. Hon hittade två snygga koftor och ett par sköna tights, hur fint som helst.
Sen fikade vi semla och kaffe och pratade lite skit.
Jag följde med dem hem till g-sunda och fikade o tjötade lite till.
Passade på att umgås innan svärmor åker hem till helsingborg senare på kvällen. Vid 16 kom Georgos med Alex och de hade hämtat barnen på dagis/skolan. Vi käkade middag och tjötade och runt 19 åkte vi hem för att möta upp adde som hade vart på innebandy. Kan ni tänka er att jag var helt slut igår kväll.?
Jag var inte alls social när jag väl var hemma, ville inte ens prata  med ngn.
Aja så är det med en gravid marie just nu .. Aja sover nog gott sedan .....
Svärmor sa i alla fall igår att hon o hennes man kommer i mitten på mars och hoppas vara här till den nya familjemdlemmen, gör mig trygg för det e ju skönt o ha någon, klart vi har ju hans mormor o morfar oxå och bror , men desto fler :) Det gjorde mig glad :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0